Page.

Jag blir så trött på mig själv. Varje gång jag har klippt mig, oavsett om det handlar om 1 cm, så får jag ångest. Jag vill spara ut mitt hår så det blir låååångt och så jag slipper förlängning. Nu har jag inget extra hår i, utan känner mig rätt nöjd med längden. Äntligen lite längd på håret liksom. Men längre ska det bli.
 Eller?
Ja, de senaste veckorna så har jag suktat efter page. Så snyggt och cleant. Jag klippte en kortare page för några år sedan och det var riktigt snyggt men inte lika praktiskt för mig med lockigt hår, även om jag är van att föna och platta. Efter det så lovade jag mig själv, att aldrig aldrig aldrig klippa mig mer än vad som behövs, för jag vet att jag ångrar mig.
Att klippa sig nu är som att starta om på ruta 1, jag vet inte vad jag ska göra, hjälp!

Livet är svårt ibland, riktigt svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0