Playdate.

Vi tog en tur till Kållered och hälsade på Viggans kompis Lilly en stund. Viggo älskar att hälsa på hos andra, det första han gör är att dyka rakt ner i leksakslådan för att snabba upp den tuffaste leksaksbilen som han sen håller hårt i tills det är dags att gå hem igen. Han verkar även ha lyckats få tag i deras katt vilket resulterat i en massa klösmärken på armarna och ett litet plåster på handen. :)


Viggan var en tuffing i Mc-tights Lindex, t-shirt Molo och fleece Molo samt en bil, såklart. ;)


Lilla Lilly med stoneface.

Med oss hem på middag följde Josefin. Viggan visade sina bästa sidor genom att gallskrika i duschen och spotta päron. :) Vet att jag ofta skriver det men gud så lycklig jag är som har så underbara vänner, men jag tänker inte sluta tjata om det för jag vet inte vad jag hade gjort utan er och ni ska veta att ni är väldigt betydelsefulla för mig! Tack Krypis för blommorna och dina ord idag, det gick rakt in i hjärtat. <3


Kommentarer
Postat av: sandra

Fina bilder! Gillar hans molo fleece!

2010-09-08 @ 20:52:49
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Vilken liten söt Viggo du har :)

2010-09-08 @ 21:27:08
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Josefin

Och du betyder väldigt mycket för mig. Kärlek!

2010-09-09 @ 07:26:38
URL: http://josefinsmagasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0