Pusskalas och fredagsscones.



Vi har haft en stort puss- och buskalas här under kvällsmaten, Viggan har varit som en solstråle hela dagen och det är härligt att se honom lycklig! Han bara skrattar, kramas och myser och mitt hjärta slår för denna lilla varelse. Ikväll har han suttit i sin leksakslåda och lekt i över en timma, det är väl typiskt barn nr. 1 att kunna sysselsätta sig själv bra tänker jag. Syskon har ju alltid varandra och barn nr 2. har ju en lekkompis redan vid födseln. ;)

Nu ska jag och C titta på ett till avsnitt av Mad Men och sedan är det dags att knåda sconesdegen för ikväll blir det en spontan thé- och sconeskväll med Peter och Sofia. Och Idol såklart!

Trevlig fredagskväll önskar jag dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0