Sydag.

Igår var jag borta från morgon till sen kväll. Dagens uppdrag var en tur till Skroten med Sofia för att inhandla fina tyger till lilla Thea, och sedan vidare hem till dem för att göra något av dagens inköp. Sofia hade beställt en åkpåse i romantisk stil och den blev SÅ fin, jag är riktigt nöjd själv. Den påminner om en stor Ester Elinora-sjal! Sydde även  en ny mössa och hansduk samt duk och stolsdyna till Theas lilla bord och stol.
Idag skiner solen men det är riktigt kallt ute! Jag lämnade av en påbyltad liten Viggo-korv på dagis och bytte åkpåse i hans sovvagn där. Den blev en vintervariant, den tjockaste jag har. Det blev ju så kallt så snabbt nu, hänger knappt med. Idag eftermiddag ska jag åka och köpa vinterskor till Viggan, innan dom tar slut i butikerna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0