En ny lycka.

Godmorgon i stugan!
Solen skiner idag och det gör även mitt och Viggans humör, tänkt vad lite fint väder kan göra! :) Viggo startade dagen med ett stort lass på toaletten idag igen, sånt gör mig glad. Man liksom ändrar uppfattning om lycka när man får barn.
 
Då: Att hitta den perfekta klänningen inför helgen.
Nu: Det är REA på Polarn.

Då: Den 25:e varje månad.
Nu: Den 20:e varje månad.

: En stor Mojito på Excet.
Nu: Att vällingen inte klumpar sig.

Då: Att hitta en fin BH.
Nu: Att hitta sina bröst.

Då: Brunch på stan.
Nu: Viggo skiter på dass.

Nu ska jag återgå till min tjocka bok psykologibok, bara 731 sidor kvar.


Kommentarer
Postat av: Ragnar

Hhahahaha, underbara kvinna! Det va vackert skrivet tycker jag! :D

2010-09-16 @ 20:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0