Viggan - 1 kg lättare?

Har läst introduktionen till psykologin nu i förmiddags och känner mig glad över att jag valt rätt. Intressanta ämnen och spännande kunskap, ser verkligen fram emot att studera och lära mig en massa nytt. :)

Dagen började bra med ett lyckat besök av Viggo på toaletten. Nuförtiden reser han sig upp från pottan och vill hellre leka med den än att sitta på den som han så duktigt gjorde tidigare. För någon månad sedan köpte jag en barnsits som man sätter på toaletten, men han har inte velat sitta kvar där uppe på "tronen" utan krängt och kravlat ner istället. Imorse satt han som ett litet ljus och "borstade" sina tänder och helt plötsligt hände det och Viggan blev både glad och nöjd och 1 kg lättare. ;)

Nu ska jag baka en plommonpaj och sen får jag återgå till böckerna innan det är dags att hämta hem min prins, och då blir det pusskalas för idag längtar jag lite extra efter honom!


Fina prinsen på lekplatsen förra veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0