Sjukstuga.

Idag är det sjukstuga i vårt hem! Viggan är lite febrig och efter ett besök på vårdcentralen konstaterades det att det var en bihåleinflammation jag åkt på, så nu får vi vila upp oss tillsammans. :)
Viggan älskar att titta på Fifi och Blomsterfröna på datorn, måste se om jag kan hitta den på DVD. Sen har han även fått dille på att "dansa" runt i en ring, hållandes mina händer samt rida på mitt ben. Han ropar "Koppela!" och bryter ihop om det inte går tillräcklgit fort och högt och våldsamt. Efter ett sådant lekpass har jag både mjölksyra i benen och känner mig allmänt mörbultad.



Tjingtjong!

 


Kommentarer
Postat av: Susanna

Vilken tur att jag presenterade Viggan för Fifi :D krya på er

2011-04-05 @ 12:12:39
URL: http://susstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0