Våffeldag.

Nej, det där vårvädret vi var lovade har fortfarande inte dykt upp. Men det har inte gjort så mycket för igår arbetade jag 10-15 och sedan bar det av direkt på 4-års kalas hos Wille. Dagen som skulle avslutats med 25-årsfirande hos Anna, slutade istället med feber och att både jag och Christoffer somnade i soffan innan godiset ens var uppätet.
Trots regn, rusk och ett allmänt hängigt tillstånd idag, åkte vi ut till Överön och ett mysigt litet café i världens ände för att få frisk luft och rasta barn och hundar. Tillsammans med Familjen A/A åt vi våfflor och Ingrid och Viggo fick leka av sig en stund. På vägen hem stannade vi hos Ingrids mormor och morfar för att Viggo skulle få provåka fyrhjulingen, men efter att motorn startat hördes ett panikskrik och ett skärrat barn som ville av! Det blir nog en hästkille av honom trots allt! ;)



Nu är vi alla tre mätta efter pizzan som Christoffer slängt ihop och tänker fortsätta dagen i en stillsam takt. Viggo är fortfarande snorig men inget som blivit värre under helgen. Däremot blir det en tur till läkaren för min del imorgon, bihålorna är helt igentäppta och det gör ontontont. Hoppas det går snabbt över för nu har jag inte tid att vara dålig längre, veckan som kommer har mycket spännande att erbjuda! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0